Per a 4 persones:
Ingredients:
1 pollastre d´1,8
1 ceba
4 tomàquets madurs
farina
llorer
farigola
alls
ametlles
vi ranci
carquinyoli
xocolata
brou de pollastre
oli 0,4 d'oliva
8 gambes
Elaboració:
1. Tallarem el pollastre en vuit trossos i el salpebrarem.
2. En una cassola al foc, hi posarem una mica d'oli.
3. Fregirem una mica les gambes, les traurem i les reservarem.
4. Marcarem el pollastre i el retirarem de la cassola. El reservarem.
5. Tallarem la ceba i els alls i els afegirem a la cassola, on farem un sofregit, conjuntament amb el llorer i la farigola.
6. Si el sofregit queda sec, hi afegirem una mica d'aigua. Deixarem que el sofregit es faci molt a poc a poc.
7. Una vegada fet, tallarem els tomàquets i els posarem dintre la cassola, conjuntament amb el sofregit.
8. Quan quedi com una melmelada, hi afegirem el vi ranci.
9. Ho deixarem reduir i tot seguit hi posarem dues cullerades soperes de farina. La remenarem i la deixarem coure durant un minuts.
Ho mullarem amb el brou i hi afegirem el pollastre.
10. El deixarem bullir durant 30 minuts. (Tot depèn del pes del pollastre)
11. Farem una picada amb l´ordre següent. Primer, xafarem els alls amb una mica de sal (perquè no saltin); segon, l'ametlla i el carquinyoli i, al final, la mica de xocolata. Mullarem la picada amb una mica de salsa de la cassola. L´afegirem dintre la cassola.
12. La deixarem bullir uns 5 minuts. Finalment, hi afegirem les gambes, les deixarem 1 minut i ja ho podem servir.
Contact
- Address:Montréal, 1510 Rue Sauvé
- Working hours:09:00 - 23:00
- Phone:+02 (044) 756-X6-52
- Email:starbelly@mail.com
Latest publications
-
14 Mai 2025
Avís legal / Política de Privacitat
-
26 Març 2025
Un sopar molt romàntic
-
26 Març 2025
Un senyor d'edat avançada





